پرسپولیس

پرسپولیس ایران

پرسپولیس

پرسپولیس ایران

پر طرفدارترین تیم ایران

کلمات کلیدی

باشگاه پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی

کمیته انضباطی

مهدی طارمی

تیم فوتبال پرسپولیس

لیگ قهرمانان آسیا

سر پرست باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس شکایت

لیگ پانزدهم

سرپرست باشگاه

چه کسی جایگزین مهدی طارمی در پرسپولیس می شود

برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران

پیشکسوت پرسپولیس ضعف تیم ملی را فاش کرد

منتظر کولاک خرید جدید پرسپولیس باشید

کنایه سنگین علی دایی به برانکو و منتقدین کیروش

ترافیک در برنامه اسفند ماه پرسپولیسبه چه صورت است

برنامه کامل مسابقات جام ملت‌های آسیا

قیمت‎گذاری سرخابی‌ها در سازمان خصوصی‎سازی به چه صورت است

مشکل برانکو برای رد کردن دو بازیکن چیست

جانشین قوچان نژاد در پرسپولیس

نحوه جدایی پیام صادقیان از فوتبال ترکیه

گافی که در قرارداد برانکو داده شده چیست

چرا کمال کامیابی‌نیا بی‌مورد اخطار می‌گیرد

گرشاسبی جانشین خود را معرفی کرد

نگاه برانکو به جوان‌‌ترها برای بازی با ماشین سازی

اعلام وفاداری رادوشوویچ به پرسپولیس

اعلام موارد درخواستی AFC برای بازسازی ورزشگاه آزادی چیست

امید عایشاه بازیکن پرسپولیس دیدار با السد را از دست داد

اقدام سرمربی قطر برای ملی پوشان السد برای آمادگی برابر پرسپولیس

  • ۰
  • ۰

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پرسپولیس در پرونده فرناندو گابریل با مشکلات جدیدی مواجه شده است و گرشاسبی در تلاش است تا این بحران را حل و فصل کند.

دردسرهای-پرسپولیس-در-پرونده-گابریل؛-26-دی-آخرین-مهلت-پرداخت-بدهی

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، درپی شکایت گابریل هافبک برزیلی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه، فیفا پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۱۲۰ هزار دلار به این بازیکن کرد.

فیفا اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را به گابریل پرداخت کند. مسئولان پرسپولیس از آنجا که گابریل قبلا وکالت نامه ای را به آنها ارائه کرده و خواهان پرداخت مطالباتش به نماینده قانونی و مدیربرنامه هایش(مهدی فراهانی) شده بود، طلب ۱۲۰ هزار دلاری گابریل را در شش قطع ۲۰ هزار دلاری به حساب این فرد واریز کردند.

اما اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه فیفا در حکم نهایی خود شماره حسابی از گابریل اعلام کرده و باشگاه باید مبلغ را به این حساب واریز می کرد نه حسابی که متعلق به نماینده گابریل است.

نماینده گابریل هم ۱۸ هزار دلار از پول دریافتی را به این بازیکن تحویل داده و ۷۵ هزار دلار بابت مطالبات خود شامل کمیسیون نقل و انتقال، هزینه اخذ ویزا و بلیت و... برداشته و بخشی را هم برای تسویه حساب نهایی در تهران نگه داشته و به هنوز به گابریل پرداخت نکرده است.

گابریل در مصاحبه های اخیرش به شدت نسبت به این موضوع معترض شده است. حال خبر می رسد که اگر فیفا شماره حساب دیگری را اعلام کرده باشد، باشگاه پرسپولیس باید تا ۲۶ دی ماه مابقی مطالبات گابریل را  پرداخت کند.

برخی کارشناسان حقوقی معتقدند حتی اگر فیفا شماره حساب دیگری هم اعلام نکرده باشد مدیر برنامه های گابریل این حق را نداشته که بابت مطالبات خود پول گابریل را برداشت کند چراکه حکم صادره از سوی فیفا درباره طلب گابریل از پرسپولیس بوده و ربطی به مطالبات مدیر برنامه از بازیکن نداشته است. نماینده گابریل اگر طلبی از بازیکن داشته باید به فیفا شکایت می کرد و از آن طریق به حق خود می رسید.

حالا این گره کور به دردسری برای باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است تا جایی که جعفر کاشانی روز گذشته در گفت و گو با خبرگزاری ها اعلام کرد: «دوستانمان آشنایی به حقوق بین الملل نداشته اند و همین امر باعث شد تا بار دیگر با مشکل جدید روبرو شویم. تلاش بسیار زیادی در حال انجام است تا کوچکترین مشکلی برای تیم به وجود نیاید. امیدوار هم هستیم این مشکل در کوتاهترین زمان ممکن حل شود تا خطری تهدیدمان نکند. هواداران نگران نباشند.»

خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اما نظر دیگری دارد و امروز تاکید کرده: «باشگاه پرسپولیس تمام مطالبات گابریل را به وکیل او پرداخت کرده و این بازیکن هیچ طلبی از باشگاه ندارد. مبلغی به او پرداخت نخواهیم کرد چرا که پیش از این با وکیل این بازیکن تسویه حساب کرده‌ایم.»

در چنین شرایطی باید دید گرشاسبی چه راهکاری برای حل مشکل پیدا خواهد کرد. شاید ساده ترین راهکار این باشد که باشگاه از مدیربرنامه های گابریل بخواهد باقی مانده مطالبات گابریل را به وی پرداخت کند و برای دریافت مطالبات خود از گابریل اقدامات حقوقی لازم را انجام دهد. در صورتی که نماینده ایرانی گابریل با باشگاه پرسپولیس همکاری نکند باشگاه باید تا ۲۶ دی باقی مانده طلب گابریل را بپردازد تا فیفا حکم کسر امتیاز از پرسپولیس را صادر نکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی