پرسپولیس

پرسپولیس ایران

پرسپولیس

پرسپولیس ایران

پر طرفدارترین تیم ایران

کلمات کلیدی

باشگاه پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی

کمیته انضباطی

مهدی طارمی

تیم فوتبال پرسپولیس

لیگ قهرمانان آسیا

سر پرست باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس شکایت

لیگ پانزدهم

سرپرست باشگاه

چه کسی جایگزین مهدی طارمی در پرسپولیس می شود

برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران

پیشکسوت پرسپولیس ضعف تیم ملی را فاش کرد

منتظر کولاک خرید جدید پرسپولیس باشید

کنایه سنگین علی دایی به برانکو و منتقدین کیروش

ترافیک در برنامه اسفند ماه پرسپولیسبه چه صورت است

برنامه کامل مسابقات جام ملت‌های آسیا

قیمت‎گذاری سرخابی‌ها در سازمان خصوصی‎سازی به چه صورت است

مشکل برانکو برای رد کردن دو بازیکن چیست

جانشین قوچان نژاد در پرسپولیس

نحوه جدایی پیام صادقیان از فوتبال ترکیه

گافی که در قرارداد برانکو داده شده چیست

چرا کمال کامیابی‌نیا بی‌مورد اخطار می‌گیرد

گرشاسبی جانشین خود را معرفی کرد

نگاه برانکو به جوان‌‌ترها برای بازی با ماشین سازی

اعلام وفاداری رادوشوویچ به پرسپولیس

اعلام موارد درخواستی AFC برای بازسازی ورزشگاه آزادی چیست

امید عایشاه بازیکن پرسپولیس دیدار با السد را از دست داد

اقدام سرمربی قطر برای ملی پوشان السد برای آمادگی برابر پرسپولیس

  • ۰
  • ۰

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و مسوول نقل و انتقالات این تیم در فصول گذشته که اکنون به کار خود در این باشگاه پایان داده، مطمئنا یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های پاسخگویی در خصوص مهدی طارمی، ریزه اسپور و باشگاه پرسپولیس و البته محرومیت آن است. او در گفتگویی با رادیو تهران به مسائل حاشیه‌ای این باشگاه حول قرارداد مهدی طارمی پاسخ داد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده


ترکاشوند صحبت‌هایش را حول عدم برگزاری نشست خبری توسط علی اکبر طاهری که به آن وعده داده بود آغاز کرد و در این زمینه اینطور توضیح داد: هواداران عزیز حق دارند بدانند که چه اتفاقی افتاد. اجازه بدهید مطلبی را بگویم. ابتدا باید در خصوص آقای طاهری چند نکته را بگویم و اینکه برخی دوستان مدام عنوان می‌کنند ایشان ادعای برگزاری نشست خبری داده بودند و ... . آقای طاهری فردای شبی که این اتفاق افتاد در باشگاه حاضر شد و اسناد و مدارک را به مسوولان ارائه داد. آقای طاهری روز چهارشنبه هم در باشگاه حاضر شد که مجمع هیات مدیره برگزار شد و تا ساعت 6 عصر طول کشید. بعد از آن هم ماجرا زلزله و ... اتفاقاتی بود که مانع از برگزاری این نشست خبری شد. شنبه نیز تیم از جام حذفی حذف شده بود و آقای گرشاسبی از ایشان درخواست کردند که تیم در این شرایط مشکلی به وجود نیاید. اگر آقای طاهری نشست خبری را برگزار نکرد به خاطر درخواست باشگاه و شخص آقای گرشاسبی بود.


وی ادامه داد: خود آقای طاهری نیز زمانی که مدیریت باشگاه را به عهده داشت می‌خواست اقتدار باشگاه حفظ شود و از گزند حواشی دور باشد و این اتفاقات مانع از برگزاری نشست خبری شد و می‌توانید آن را از گرشاسبی بپرسید. آقای طاهری سه روز تمام در باشگاه حاضر شد و در آخر گفتند که خودمان بیانیه خواهیم داد و بعد از آن هم بیانیه‌ای سه خطی دادند که همه چیز شفاف است. اینکه چرا برگزار نشد باید از آقای گرشاسبی بپرسید. باشگاه از ایشان خواست و او هم صلاح دانست انجام نشود.


ترکاشوند در خصوص ادعای مهدی طارمی که در برنامه نود اعلام کرده بود تصمیم گرفته‌اند دروغی بگویند و برپایه آن پرونده ریزه اسپور را دنبال کنند گفت: من اصلا این را قبول ندارم. آقای ابراهیمی وکیل ایشان هستند و کاملا آگاه هستند. من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که او بعد از حضور در قطر این موضوع را اعلام کرده و قطعا می‌دانم عده‌ای پشت این ماجرا هستند که باشگاه پرسپولیس را به حاشیه ببرند. طارمی قبل از رفتنش که دو روز قبل از دربی بوده، با ایشان و آقای ابراهیمی به توافقات قطعی برای تمدید قرارداد رسیدیم. ایشان در بند به بند قرارداد به توافق رسیدند و تنها آپشن‌هایی بود که مورد بحث ایشان بود. طارمی گفت به همراه داماد و خواهرم می‌خواهم به ترکیه بروم و دو روز بعد بازخواهیم گشت. می‌توانید از ابراهیمی بپرسید که به او فردایش گفتم که طارمی مگر در ترکیه قرارداد امضا می‌کند که وکیل او نیز گفت من اصلا در جریان نیستم. بعد از این ماجرا کودتایی شد و آقای طاهری گفت برو ترکیه و با طارمی برگرد.


معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه توضیحات خود در خصوص این پرونده گفت: آقای طاهری آن زمان به آقای ابراهیمی گفته بود که به طارمی بگوید خودش به او زنگ بزند تا در ریز ماجرا و اتفاقات قرار گیرد. بعد از این تماس که طارمی گفته بود من نمی‌خواهم اینجا بمانم و ... در حالی که گفته بودند آقای طاهری هم اعلام کرده کمک می‌کنم، دقیقا همینطور بود و اگر شفاف و کامل بگویی چه اتفاقاتی افتاده و من بعد از آن کمکت می‌کنم. طارمی هم گفت که ما توافقی که با این‌ها (ریزه اسپور) کردیم منوط به این است که پولی دریافت کنم و البته دریافت آی تی است. بعد از آن ما تفاهمنامه‌ای که در تهران داشتیم برای او ارسال کردیم و به او گفتیم این را امضا کن و چیزهای جدید به آن اضافه کردیم. با توجه به اینکه ایشان روی حرف قبلی‌شان نمانده بود ما هم بندهای سخت‌گیرانه‌ای به آن اضافه کردیم و من رفتم که همان شب کودتای ترکیه اتفاق افتاد و قرار شد او به تنهایی بازگردد.

 

وقتی به تهران بازگشتند به همراه آقای ابراهیمی در باشگاه حاضر شدند و صحبت‌هایی مطرح شد. خیلی حرف‌ها مطرح شد که باشگاه او را فریب داده، فریب زمانی است که ایشان اینجا باشگاه پول بیشتری به او بدهد. اصلا این را قبول ندارم که تاریخ قرارداد را تغییر دادیم. یک روز ما در کنار آقای برانکو نشسته بودیم گفتند که دو نفر در خارج از کشور روی برگه دستمال کاغذی تفاهمی با یکدیگر کردند و سر همین حکم گرفتند. این صحبت‌ها در فیفا مورد قبول است. ما هیچ دروغی نگفتیم و تا آخرش نرفتیم. ما کی ایشان را بعد از محرومیت به زود جلوی تلویزیون بردیم؟ قبل از اینکه تیم به دوبی برود ایشان محرومیتش اعلام شد و او گفت وقتی محروم هستم نروم اما آقای طاهری گفتند باید بروی و روحیه تیم باشی. ما وقتی به تمرین رفتیم آقای طارمی خیلی ناراحت بود و در تمرین حاضر نشد و من به سراغ او رفتم و گفتم لباس بپوش و بیا روحیه بده. ما حتی گفتیم بیا با هواداران صحبت کن و به آنها روحیه بده.

مهدی طارمی
ترکاشوند در واکنش به اینکه آیا محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر دروغی بوده که در قرارداد منتشر شده گفت: فیفا نگفته که ما دروغی گفته‌ایم. فیفا گفته که بازیکن را فریب دادید در صورتی که این بازیکن ما بود. من متاسفم که برخی می‌آیند به خاطر به حاشیه بردن این تیم این مسائل را مطرح می‌کنند. این در حالی بود که پرسپولیس به کسر شدن حکم فیفا در خصوص محرومیت نیز نزدیک شده بود. وکیل سوئیسی که شب گذشته از وکالت خود کنار رفت نیز به خاطر همین حاشیه‌سازی‌ها این تصمیم را گرفته است. می‌آیند برنامه‌هایی می‌گذارند و حرف‌هایی می‌زنند که علیه مدارک ارسالی ما برای کسر شدن محرومیت است، من نمی‌دانم این مسائل برای چیست.


وی ادامه داد: آقای طارمی خودش برگشت و حتی به آقای طاهری گفت من اگر فوتبال را کنار بگذارم دیگر به ترکیه بازنخواهم گشت. وقتی هم برگشت گفته بودند آقای طاهری نفهمند که من با آن شخص (حسین هدایتی) صحبت کرده بودم. من متاسفم برای بازیکنان ما که می‌روند در مکان‌هایی با برخی آقایان جلسه می‌گذارند و این آقایان هم صدای آنها را بر علیه خودشان انتشار می‌‌دهند. طارمی قبل از اینکه بیاید با آن آقا حرف زدند و حتی مبالغی را صحبت کنند. روزی که برای امضای قرارداد از ترکیه آمدند همین که خواستند قرارداد را امضا کنند آقای ابراهیمی گفتند بحث آقای هدایتی چیست که آقای طاهری از ایشان توضیح خواستند که وکیل ایشان نیز گفتند آقای هدایتی قول‌هایی به طارمی داده است. آقای طاهری صراحتا اعلام کردند هیچ کس حق دخالت ندارد و اگر این موضوع را بفهمم برخورد می‌کردم.


ترکاشوند در پاسخ به این سوال که هدایتی مدعی شده او شبانه نیز برای دریافت پول مراجعه می‌کرده و آیا این موضوع صحت دارد گفت: اصلا این موضوع درست نیست. من یک بار بیشتر نزد ایشان نرفتم و شبانه هم نبوده و ساعت معقولی بود. ایشان که هر وقت صحبت می‌کند می‌گوید من فیلم و صدای ضبط شده را دارم، من خیلی دوست دارم که این اتفاق بیفتد و مردم عزیز هم بدانند. برای من جالب است که برخی عزیزان می‌گویند ما طرفدار هستیم و دوست داریم به عنوان طرفدار کمک کند. حالا چرا وقتی پولی به بازیکنی هدیه داده‌اند آن را به حساب باشگاه صادر کرده‌اند و برای آن سند و مدرک و نامه به باشگاه زده‌اند؟ ایشان اگر تیم را دوست دارند و برای آن هزینه کنند این چه کار است؟


معاون سابق باشگاه در خصوص ادعای دیگری از مهدی طارمی که گفته بود لیدرهای باشگاه از مدیران خط گرفته بودند تا در استادیوم او را هو کنند گفت: متاسفانه برخی دوستان فکر می‌کنند دیگر به ایران برنمی‌گردند و به پرسپولیس بازنخواهند گشت. چرا قبلا در این باره حرف نزدند؟ الان که آی تی سی صادر شد این حرف‌ها را می‌زنند؟ من می‌دانم چه اتفاقاتی پشت این ماجراست و چه کسانی می‌خواهند که این حرف‌های بی اساس زده شود. اتفاقا آقای طاهری همیشه حرفش این بود که ما یک تیم هستیم و از مدیریت تا دربان و نظافتچی و همه و همه یک تیم هستیم. ما چند جلسه گذاشتیم با کانون هواداران و بازیکنان و این‌ها را آشتی دادیم و از حواشی جلوگیری کردیم.


ترکاشوند در خصوص ادعای باشگاه استقلال که گفته باید قهرمانی پرسپولیس گرفته شود نیز گفت: این را باید از آقایان سوال کنید که با توجه به اختلاف زیادی که در جدول با ما دارند به دنبال جبران آن به این شکل هستند! این‌ها تبلیغاتی است و زیاد جدی نگیرید.

 

معاون اقتصادی باشگاه در پایان در پاسخ به مسائل مالی باشگاه و اینکه آیا هزینه‌ها و درآمدهای صورت گرفته با سند شفاف همراه است یا خیر گفت: صد در صد همینطور است. برخی بزرگنمایی کردند و تمام پول‌ها به حساب خزانه باشگاه واریز شده و با حساب و کتاب بوده و یکی از امضاها ذیحساب باشگاه و دولت بوده و باید مدارک مستند داشته باشد. در خصوص 61 میلیاردی هم که گفته بودند در خصوص ورزشگاه درفشی فر بود و چون در ذیحساب آورده بودیم به آن مالیات تعلق گرفته بود و چون سندش به باشگاه نبود آن را خارج کردیم و ان شاالله این سند در صورت انتقال به باشگاه کارهایش نیز انجام خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی