پرسپولیس

پرسپولیس ایران

پرسپولیس

پرسپولیس ایران

پر طرفدارترین تیم ایران

کلمات کلیدی

باشگاه پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی

کمیته انضباطی

مهدی طارمی

تیم فوتبال پرسپولیس

لیگ قهرمانان آسیا

سر پرست باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس شکایت

لیگ پانزدهم

سرپرست باشگاه

چه کسی جایگزین مهدی طارمی در پرسپولیس می شود

برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران

پیشکسوت پرسپولیس ضعف تیم ملی را فاش کرد

منتظر کولاک خرید جدید پرسپولیس باشید

کنایه سنگین علی دایی به برانکو و منتقدین کیروش

ترافیک در برنامه اسفند ماه پرسپولیسبه چه صورت است

برنامه کامل مسابقات جام ملت‌های آسیا

قیمت‎گذاری سرخابی‌ها در سازمان خصوصی‎سازی به چه صورت است

مشکل برانکو برای رد کردن دو بازیکن چیست

جانشین قوچان نژاد در پرسپولیس

نحوه جدایی پیام صادقیان از فوتبال ترکیه

گافی که در قرارداد برانکو داده شده چیست

چرا کمال کامیابی‌نیا بی‌مورد اخطار می‌گیرد

گرشاسبی جانشین خود را معرفی کرد

نگاه برانکو به جوان‌‌ترها برای بازی با ماشین سازی

اعلام وفاداری رادوشوویچ به پرسپولیس

اعلام موارد درخواستی AFC برای بازسازی ورزشگاه آزادی چیست

امید عایشاه بازیکن پرسپولیس دیدار با السد را از دست داد

اقدام سرمربی قطر برای ملی پوشان السد برای آمادگی برابر پرسپولیس

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی، سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری از جمله این نفرات بودند که اخیراً علی علیپور هم به جمع آنها اضافه شده است.

تصویر علی علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس / او از روسیه پیشنهاد دارد

مهاجم جوان پرسپولیس که با آمدن گادوین منشا موقعیت خود را در پرسپولیس در خطر می‌بیند برخلاف فصل پیش که تمایل زیادی برای رفتن به لیگ روسیه نداشت این بار با حضور در باشگاه پرسپولیس خواستار پیوستن به یک تیم قطری شده است.

  • امیر کبیر
  • ۰
  • ۰

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در سفر به ترکیه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم که محصول حمایت‌ها و تلاش‌های بسیاری است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور محترم ترکیه به ایران سفر کردند، دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور را با ایشان مطرح کرد و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم.



چراغ سبز برانکو به جدایی طارمی از پرسپولیس



سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سفر ما نیز با سفر آقای رئیس جمهور و گروه همراه برای شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه همراه شد که شرایط خوبی را برای پیگیری‌های ما ایجاد کرد.

  • امیر کبیر
  • ۰
  • ۰

 این روزها یکی از دغدغه‌های هواداران پرسپولیس تمدید قرارداد برانکو است در حالی که دغدغه مرد کروات چیز دیگری است. اگر کنجکاوید تا از دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس سر درآورید، تا انتهای این مصاحبه دیروز ما را همراهی کنید.

برانکو: بحث من با پرسپولیس رقم قرارداد نیست!

آقای برانکو بالاخره فردا تمدید می‌کنید یا پس‌فردا؟!

(با خنده) شاید هم دوشنبه! حالا شما چرا این‌قدر عجله دارید؟!

ما عجله نداریم. هواداران پرسپولیس نگران هستند. البته طی روزهای اخیر بارها شنیده شد که شنبه یا یک‌شنبه قراردادتان را تمدید می‌کنید.

ان‌شاءا...!

یعنی نمی‌خواهید توضیح بیشتری بدهید؟!

ان‌شاءا... در جلسه با مدیران باشگاه توضیحات بیشتر را ارائه خواهم داد! (می‌خندد)

می‌گویند رقم قرارداد شما با پرسپولیس 700 هزار دلار است. این حرف صحت دارد؟

لطفاً از من قیمت نپرسید! قرارداد من با پرسپولیس یک مسئله شخصی است که اگر لازم باشد، بازگو می‌کنم ولی الان برای چنین سؤالی جواب ندارم.

ولی شنیدیم آنچه تمدید قراردادتان را به تأخیر انداخته، همین اختلاف مالی و بالا بردن رقم قراردادتان است؟

نه! بحث من با پرسپولیس رقم قرارداد نیست. یکسری جزئیات وجود دارد که ان‌شاءا... حل می‌شود. گفتم که عجله نکنید!

باز هم می‌گوییم ما عجله نداریم و فقط سؤال هواداران پرسپولیس را از شما پرسیدیم!

ان‌شاءا... همه چیز به خوبی جلو می‌رود.

بگذریم! مقابل سپیدرود شانس آوردید. این حرف را قبول دارید؟

شانس هم بخشی از زندگی است اما شانس سمت کسانی می‌رود که تلاش می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس با جنگندگی، دوندگی و تلاش خود این شانس را به سمت خودشان می‌کشند. البته قبول دارم سپیدرود فوق‌العاده و فراتر از انتظار ظاهر شد.

(به شوخی) نزدیک بود قشقایی شیراز دوباره تکرار شود؟!

آن بازی یک حادثه بود. در دنیای فوتبال و به ویژه جام حذفی همواره چنین اتفاقاتی می‌افتد. شما می‌بینید که آرسنال، منچستر یا تیم‌های بزرگ اروپایی در حذفی به تیم‌های گمنام می‌بازند و حذف می‌شوند. جام حذفی، جام شگفتی‌هاست.

شما با بادران هم در جام حذفی بازی دارید. آیا با نفرات اصلی بازی می‌کنید؟

شک نکنید! با نفرات اصلی و تمام قدرت مقابل بادران بازی خواهیم کرد.

پس از حادثه قشقایی درس گرفتید؟

هر روز فوتبال یک درس است. ما پارسال باختیم و امسال می‌خواهیم تا جای ممکن جلو برویم.

یعنی دنبال قهرمانی جام حذفی در کنار لیگ برتر هستید؟

صددرصد! این خواسته هواداران پرشمار پرسپولیس است و باید هر دو هدف را دنبال کنیم. در حذفی با چند بازی می‌توان جام گرفت اما هر مسابقه واقعاً یک فینال و فوق‌العاده مشکل است.

اما همه انتظار دارند بادران را راحت شکست بدهید.

در فوتبال هرگز نمی‌توان تیمی را از قبل برنده یا بازنده دانست. بادران یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول ایران و قابل احترام است.

در حال حاضر با یک بازی کمتر و 33  امتیاز صدرنشین لیگ برتر و قهرمان نیم‌فصل هستید. مسابقه عقب‌افتاده با صنعت‌نفت آبادان چقدر برای شما حائز اهمیت است؟

فوق‌العاده اهمیت دارد. ما می‌توانیم با برد در این دیدار فاصله خود با تیم دوم جدول را به 7 امتیاز برسانیم. باید با قدرت این مسابقه را ببریم و این فاصله را حفظ کنیم.

 

                        ترکیب احتمالی پرسپولیس برای آخرین بازی در نیم فصل

 

 

پرسپولیس در مسابقات خارج از خانه فوق‌العاده نتیجه می‌گیرد. دلیل اصلی این موضوع چیست؟

به نظر من همه چیز به شخصیت بازیکنان برمی‌گردد. بازیکنان پرسپولیس در این مقطع به این باور رسیده‌اند که هر حریفی را می‌توانند در خانه و خارج از خانه شکست بدهند. این بهترین دستاورد برای یک مربی است و امیدوارم بتوانم شاگردانم را در همین وضعیت روحی و اعتماد به نفس حفظ کنم.

آیا این باور می‌تواند به قهرمانی آسیا منجر شود؟

آسیا خیلی فرق می‌کند. به نظر من مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی خیلی متفاوت است. حریفان با همه توان و بازیکنان گرانقیمت و امکانات فوق‌العاده پا به این رقابت‌ها می‌گذارند تا موفق شوند.

شما فصل گذشته تا یک‌قدمی فینال آسیا هم رفتید ولی افسوس که...

آه و افسوس در فوتبال حرفه‌ای معنایی ندارد. دیروز، دیروز بود و فردا هم فرداست. نگاه ما در پرسپولیس رو به جلو و فرداست. عادت ندارم افسوس یا حسرت گذشته را بخورم و همیشه هم به بازیکنانم این مسئله را یادآوری می‌کنم.

ولی یکسری مسائل از جمله محرومیت طارمی و... دست به دست هم داد تا به فینال نرسید. اوراواردز قهرمان شد که در میانه جدول لیگ ژاپن دست و پا می‌زند!

به هر حال این مسائل وجود دارد. الهلال تیم قوی‌تری بود اما مغلوب حریف ژاپنی شد. ما هم اسیر یکسری مسائل حاشیه‌ای شدیم. با این وجود باید دوباره بلند شویم و تلاش کنیم که به این هدف بزرگ برسیم.

خیلی‌ها معتقدند در لیگ قهرمانان آسیا در گروه آسانی قرار گرفتید.

در لیگ قهرمانان آسیا حریف آسان وجود ندارد. همین السد تیم دوم قطر است. ژاوی را دارد. مرتضی پورعلی‌گنجی ملی‌پوش ایرانی را دارد. الوصل هم در امارات حریف آسانی نیست. نباید این‌طوری به گروه پرسپولیس نگاه کرد.

ولی نسبت به گروه سایر نمایندگان کشورمان به ویژه استقلال شما در گروه راحت‌تری قرار گرفتید.

(بالاخره تسلیم می‌شود) بله، گروه ما، گروه مرگ نیست ولی آسان هم نیست. ما منطقی و بازی به بازی مثل فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا جلو می‌رویم و ان‌شاءا... موفق می‌شویم.

خوشبختانه به حریفان عربستانی هم برخورد نکردید. نظری ندارید؟

بیشتر به خاطر هواداران پرسپولیس خوشحالم. طرفداران پرسپولیس می‌توانند سه بازی گروهی را با خیال راحت در استادیوم آزادی تماشا کنند و این خیلی خوب است. ما هم به پشتوانه 100هزار تماشاگر پرسپولیس در استادیوم آزادی راحت‌تر مقابل حریفان بازی می‌کنیم. این خیلی خوب است.

وضعیت جسمانی بشار رسن چطور است؟

خوب است و با ما تمرین می‌کند.

مقابل بادران فیکس است؟!

تا روز بازی حذفی با بادران صبر کنید، متوجه می‌شوید!

راستی حالا که به نیم‌فصل رسیدیم، شما لیست خروج دارید؟

نه! ما از نقل و انتقالات محروم هستیم. چگونه لیست خروج داشته باشیم؟!

این مسئله را می‌دانیم ولی شنیدیم برخی بازیکنان نیمکت‌نشین از وضعیت خود ناراضی بوده و تقاضای رضایتنامه کرده‌اند!

این مسئله به گوش من که نرسیده است. ما به همه بازیکنان خود برای نیم‌فصل دوم نیاز داریم. البته اگر کسی می‌خواهد از ما جدا شود، به زور بازیکنی را نگه نمی‌‌داریم.

آیا حاضرید بازیکنان ملی‌پوش خود را یک روز و نیم در اختیار کارلوس کی‌روش قرار بدهید؟

اجازه بدهید هر وقت فدراسیون رسماً نامه زد و مکاتبه کرد، در این مورد صحبت خواهیم کرد.

بالاخره وحید امیری بیشتر می‌دود یا اینیستا و ژاوی؟!

(کاملاً‌ جدی) لطفاً سؤال بعدی!

به کرواسی سفر نمی‌کنید؟

فرصتی نداریم!

چطور؟!

پشت سر هم بازی داریم. حذفی با بادران، بازی عقب افتاده با صنعت‌نفت آبادان و بعد مرحله بعدی حذفی و... (با خنده) با این وضعیت شاید تا عید نوروز شما به کرواسی نروم!

  • امیر کبیر
  • ۰
  • ۰



درپی اعتراض عربستان به نبودن امنیت در ایران برای برگزاری دیدار‌های بین المللی، کمیته مسابقات AFC طبق مشورتی که با کمیته امنیت فیفا انجام داد اعلام کرد دیدار نمایندگان ایران و عربستان در این کشور‌ها برگزار نشود.



البته این اعتراض به تازگی به امارات هم سرایت کرد تا بحث بازی بین نمایندگان ایران، عربستان، قطر و امارات به چالشی جدی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تبدیل شود.

  • امیر کبیر
  • ۰
  • ۰

در خصوص موضوع محرومیت مهدی طارمی و اینکه CAS اعتراض او را به محرومیت چهار ماهه رد کرده است، گفت: از روز اول اعلام کردیم که پرونده طارمی دو پرونده است. یکی مربوط به این بازیکن که محرومیت چهار ماهه و جریمه نقدی است و دیگری هم مربوط به محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات می‌شود. پرونده محرومیت این بازیکن را یک وکیل دنبال می‌کند و پرونده محرومیت باشگاه نیز توسط وکیل دیگری پیگیری می‌شود و به هم ارتباط ندارد.


وی افزود: چیزی که مربوط به طارمی است و من از وکیل او پرسیدم، این بود که CAS چیزی را رد نکرده، بلکه خواستار ارائه فیش پرداختی به اعتراض شده و اینکه به کدام بند حکم اعتراض دارد. آنها خواستار شفاف سازی موضوع بودند. ربطی به این نداشته که چیزی رد یا تأیید شده باشد. من نمی‌خواهم بگویم که محرومیت او قطعاً رد می‌شود یا نه. CAS نامه‌ای زده، اما مربوط به تأیید یا رد مسئله‌ای نبوده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که با بخش خبری شیکه سه سیما صحبت می‌کرد در خصوص ماجرای شکایت پرسپولیس گفت: ما امیدوار هستیم که محرومیت بخشیده شود، چون همانطور که آقای طاهری پیش از این اعلام کرد ما با طارمی قرارداد و تفاهمنامه داشته‌ایم. تمام مستنداتی که داشتیم را جمع‌آوری کردیم و پرونده حقوقی هم نیاز به مستندات دارد. نیاز به مخفی سازی نیست، اما نمی‌خواهیم دست خودمان را رو کنیم. مدارک و مستنداتی که وکیل‌مان نیاز داشت ارسال کردیم و او دفاعیه اولیه را برای CAS ارسال کرده است که باید منتظر باشیم.

خمارلو در واکنش به این مسئله که پس امیدی هست تا حداقل یکی از پنجره‌های نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس باز شود، گفت: چیزی که وکیل ما گفته با مستندات باشگاه اصلاً نباید محرومیتی باشد. با این حال چون

پیچیده است و همانطور که بررسی پرونده زمان زیادی برد، دفاعیه از آن هم زمان خواهد برد.

  • امیر کبیر
  • ۰
  • ۰

مطبوعات کرواسی خبردادند برانکو ایوانکوویچ ممکن است بعد از سرخ‌پوشان تهرانی سکان هدایت تیم ملی ازبکستان را برعهده گیرد.

مطابق این اخبار مسئول فنی تیم تهرانی در کنار اسلووان بیلیچ، گزینه‌های مورد نظر ازبک‌ها برای این منظور هستند.

  • امیر کبیر
  • ۰
  • ۰

مدیرعامل سابق پرسپولیس که بعد از نزدیک به چهار سال از این سمت کناره‌گیری کرد، در نهایت علیرغم رایزنی برای بازگشت، روی تصمیم خود مصمم ماند تا وزارت ورزش و جوانان تصمیم به جایگزینی او داشته باشد.


طاهری که به دلیل بازنشستگی و طبق قانون عدم بکارگیری بازنشستگان قادر به ادامه حضور در این باشگاه نبود، در نهایت از سمت خود کنار رفت تا بر اساس تصمیم جدید حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست موقت این باشگاه فعالیت خود را آغاز کند.

  • امیر کبیر